20 Mart 2012 Salı

Patlıcan Salatası

Patlıcan Salatası



Annemin leziz ellerinden ilk tarife baslayalim bakalim.. elimde,  yapılıp fotograflanmıs ve blogda paylasılmayı bekleyen tariflerin ilki patlıcan salatası..

Ozellikle yabancıların da degisik bulup severek yedigi patlıcan salatasını annem yapar aslında, ben de ondan ogrenip yabancı arkadaslarıma bu salatayı sundugumda gercekten beni mutlu eden tepkiler alıyordum.. yerken burnunuza gelen köz kokusu -istisnalar olmakla birlikte- cok kisinin hosuna gidiyor..

Patlıcan salatası icin malzemelerin miktarları tamamen size kalmıs
ben resimdekini yapmak icin

2 bostan patlıcanını kozledim, soydum ve ufak ufak kestim..
2 tane yine ufak ufak kesilmis domatesi ekledim
2 tane de yesil biberi ekleyip
1-2 dis sarımsak rendeledim..
tuzunu ve yagını da koyduktan sonra suslemek uzere servis tabagına aldım ve maydanoz ile susledim, susleme de pul biber de guzel oluyor..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder