4 Nisan 2012 Çarşamba

Çikolatalı toplar

Çikolatalı toplar  (Truff)




2 gunluk ankara ziyareti dönüşü tarif yazma zamanı! hazırda bekleyen, beni de siteye ekle diyen bir suru tarifim var, zaman buldukca koyuyorum ama 2 cocukla da zaman bulmak pek kolay olmuyor:)
bu tarifimi Asudenin 4. yas gununde internetten buldum, aradıgım seyin ozellikleri şöyleydi;
*cocuklar cok sevmeli
*birsuru olmalı
*guzel gorunmeli
*cok da zahmetli olmamalı

ve bunları buldum, mmmmm nefiiss cikolatalı toplar.. isminin de truff oldugunu ogrendigim bu topların tarifi size baglı , elinizde ne varsa ona gore de yapılabilen toplar bunlar..
eger evinizde kalmış kek parcaları varsa, biskuvi kırıntıları varsa, ceviz, fındık kırıntıları varsa vs hepsiyle yapıp denenebilir.. ben bu tarifi ikinci yapısımda evde; Hilal sut yumurta yiyemedigi icin ona sutsuz yumurtasız olarak yaptıgım ve tadini hic begenmedigim ve Hilalinde begenmedigini dusundugum kek vardı.. onu kullandım ve sonuc gercekten cok guzeldi, bir alan ikinciyi de aldı, ikinciyi alan ucuncuyu de aldı...:)
tarife gecelim mi? hadi bakalım

Cikolatalı Toplar (Truff)

1 paket hazır pandispanyanın bir katı
1 paket krema
1 paket bitter cikolata

dışı için

hindistan cevizi
renkli sekerler
findik ici
dilediginiz birsey..


yapılışı;

*pandispanyayı bir kaba ufalayın, un haline getirin
*bir tencerede kremay ısıtıp icine bitter cikolatayı kırın, cikolata erisin guzelce
*bu karısımı un haline getirdiginiz kekin uzerine dokup karıstırın
*donup kendini toparlaması icin buzdolabına koyun
*yarım saat sonra cıkarıp elinizde yuvarlayarak minik toplar yapın
*hazırladıgınız topları hindistan cevizine bulayıp servis tabagına dizin..

gercekten kolay ve coook lezzetli:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder