27 Haziran 2012 Çarşamba

Şekilli kurabiyeler

Gecen hafta Asudeye aldigim kurabiye kaliplarini kullanalim birlikte dedim ve tarif aramaya koyuldum.. İki gun once iki haftalik diyetimi bitirmis olmama ragmen cesurca kurabiye yapabildim cunku ben kurabiyeye cok da bayilmam.. Yani yememek, kendimi tutmak hiic zor olmaz.. Lakiinnn.... Yaptiktan sonra cok begendim, iki haftadir tatli yemedim diyemidir , nedir bilmem ama, cok hosuma gitti kurabiyeler.. Kiyir kiyir agizda dagiliyor.. Onun icin yarin esimin okuluna goturulmek uzere paket yaptim kendilerini.. Evde durmamalari lazim, esim oulda cayla yer.. Cay kenari icin cok guzel bir tarif.. Erva'nin dogumgunu icin yapilacaklar listesinde bu da var artik:)

Sekilli kurabiyeler

250 gr tereyag
1 yumurta
1 bardak pudra sekeri
1 bardak nisasta
1 paket kabartma tozu
yarim bardak toz findik
Aldigi kadar un (hamur yumusak olmali )

*malzemelerin hepsini yogurun
*hamuru yarim saat dinlenmeye birakin
*Tezgaha un serpip hamuru yarim santim kalinliginda merdaneyle acin
*kaliplarinizla kesip onceden isitilmis 180 derece firinda 10 dk kadar pisirin..


Biz Asudemle birlikte yaptik, o da cok eglendi, kardesiyle birlikte ayicigin kolunu sen bacagini ben diyerek yediler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder