16 Temmuz 2012 Pazartesi

Puddingli Muffinler

Muffin yapma calismalarim hizla devam ediyor.. bu seferki buldugum tarif arzumcum.blogcu.com adresinden. boyle pastamsi birseyler yapmak istiyordum, bu tarif tam da oyle oldu, minik minik pastalar cikti ortaya, esim esine az rastlanir bir begeniyle tekrar istedi:) boyle tekrar tekrar istedigi ezeli aski sutlac vardir bir de, sutlac ister gibi istedi bunu da..:) o kadar yani:)

Ben tarifteki malzemelerin yarisini kullanarak yaptim, ama size tam oldugu gibi yazayim, tarifin aslindan 30 adet cikiyor, buyrun;

Puddingli Muffinler (Minik Pastalar)

4 yumurta
7 kasik seker
7 kasik un
1 kasik sivi yag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
islatmak icin sut
pudingi icin
hazir puding de kullanabilirsiniz, ben kendim hazirladim
6 kasik un
6 kasik seker
1 litreden biraz az sut (bunlari karistirarak pisirin, ilindiktan sonra labneyi ekleyip guzelce cirpin)
2 kasik labne

Yapilisi

* yumurta ve sekeri derin bir kaba koyup cirpin
* yag un vanilya ve kabartma tozunu da ekleyip tekrar cirpin
* karisimdan 1'er kasik alip muffinlere koyun
* 175 derece firinda pisirin
* pudingi hazirlayin ,
* muffinler pistikten sonra her birine birer kasik sut dokun
* uzerlerine birer kasik pudingten koyun ve hindistan cevizi renkli seker vs. ile susleyin
* ben Almanyada renkli seker filan pasta susleri almiyorum guvenilir olmadigi icin, o yuzden kendim minik minik kayisilar ve bogurtlen receli ile susledim
* afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder