31 Temmuz 2012 Salı

Siradaki durak Dresden

Pazar gunu de Dresden'e gitmeyi planlayip (onceden hakkinda bilgi toplayip) sabah yola ciktik..

Dresden Saxony eyaletinin baskenti.. Hamburg'dan gecen Elbe Nehri bu sehirden de geciyor.

Dresden'de gorulecek yerler arasinda Frauenkirche, Zwingler Sarayi, Augustuss Sokagindaki resimli 102 metre uzunlugundaki duvar var.. Bu sehrin porselenleri meshurmus bir de..

Resimlerde de goruldugu gibi benim ilk defa karsilastigim otobus faytonlar var, at arabasini iki katli yapmislar turistleri gezdiriyorlar, basta cok hosuma gitti fikir ama sonra yazik hayvanlara diye hic tasvip etmedim bu yaptiklarini, ikki tanecik ata onca yuku yukluyorlar, sevmedim..

Bir de neye denk geldik; bir baktik ki insanlar toplanmislar ellerinde fotograf makineleri, kameralar, merakli merakli bakiyorlar yola, meger Amerikan arabalari ile sov yapiyorlarmis, arabalarda amerika bayraklari falan.. butun amerikan tarzi arabalar almanlar tarafindan sov icin tutulmus.. digerleri de hayranlik icinde izleyip fotograflarini cekiyorlar... ben de cektim, bakabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder